על אסתטיקה גניקולוגית שמעתן?

אני לא מבינה למה, אבל ישנם טיפולים שלא מדברים עליהם. גם לא בין חברות. אני מתכוונת לטיפולים אסתטיים באזורים אינטימיים. כן כן, עיצוב ופיסול של אברי המין. חשוב שכל מי שחשה חוסר נוחות בגלל שהגיל פוגם במראה של אזורים אלה, תדע שיש פתרון להכול, גם לווגינה שלנו. החלטתי להרים את הכפפה.

קרדיט צילום: יח"צ

פניתי לד"ר לריסה ברק, רופאה מומחית ברפואת משפחה שהתמחתה בבית החולים רמב"ם. 20 שנים עוסקת ברפואה אסתטית תוך דגש על פיסול ועיצוב פנים, גוף, ואזורים אינטימיים. היא בין הרופאים הבודדים שעוסקים בתחום זה. אין מדובר בניתוח. זהו טיפול!! מבצע אותו גניקולוג מוסמך שמגיע לקליניקה של ד"ר לריסה, וביחד הם מעצבים ומפסלים את אברי המין למראה חדש ואסתטי. הגניקולוג תורם את הידע המקצועי גניקולוגי, וד"ר לריסה את הידע בתחום האסתטי והנשי. לאזורי השפתיים של הווגינה מוזרקת חומצה היאלרוניות לניפוח השפתיים והשבת נפחים, צמצום עודפי עור, מיצוק העור והשבת מראה חדש ורענן. תהליך הטיפול באזורים האינטימיים דומה לטיפולים בעור הפנים ובגוף, ומי אמר שאזורים אינטימיים לא צריכים גם להראות טוב?

קרדיט צילום: יח"צ

ניתן לטפל גם בדליפת שתן, בבעיות של יובש וצריבה בנרתיק, וכל זאת בעזרת טכנולוגיות מתקדמות ומכשור חדש, המאפשרים טיפולים לא פולשניים שעד לפני זמן לא רב ניתן היה לבצעם רק בעזרת ניתוח.

לא אכנס לפרטים האינטימיים של הטיפול אבל כן אספר שבעזרת חומרי אלחוש לא חשים בכאב בזמן הטיפול, אין זמן החלמה והאזור "כמו חדש".

לכל מי שחלמה לטפח אזורים אלה ולא ידעה איך, דעו שהטיפול פשוט וקל ועם תוצאות המרעננות את האזורים האינטימיים ומחזקות את הבטחון העצמי עד לשמים.

ד"ר לריסה ברק היא מומחית עולמית בפיסול ועיצוב אזורים בגוף. בפי רבים היא מכונה ה"פראדה" של עולם העיצוב והפיסול האסתטי וגורו בתחומה. בקליניקה שלה תמצאו את הטכנולוגיות והמכשור מהמתקדמים ביותר של החברות המובילות בעולם, ובאישור ה-FDA וה-CE העולמיים.

לד"ר ברק  2 קליניקות נוספות במילנו שבאיטליה המנוהלת בעזרת בתה הרופאה מאיה.

טלפון: 8420*  052-6382121

תל אביב, רחוב הארבעה 28 קומה 20 בניין צפוני חגג’ גרופ

זכרון יעקב, היין 9,

כתיבת תגובה

עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל